5.11.20

Cantari crestine 2020 „Cuvântările lui Dumnezeu sunt cele mai bune îndemnuri pentru om”

Cantari crestine 2020 „Cuvântările lui Dumnezeu sunt cele mai bune îndemnuri pentru om”


Azi lucrez în voi pentru a vă îndruma
spre o viață umană normală
și pentru a inaugura o epocă nouă
în care veți duce-o viață nouă.

Fac lucrarea asupra voastră pas cu pas.
Sunteți instruiți față-n față, mână în mână.
Vă dăruiesc ce vă lipsește
și vă spun ce nu-nțelegeți.

Cuvintele ce le rostesc sunt
singurul Meu îndemn pentru voi.
Sunt singurul Meu îndemn.
Cuvintele pe care vi le spun
sunt viziunile voastre de azi.
Veți depinde de ele în viitor.
Ele sunt furnizarea vieții de azi,
cel mai bun îndemn pentru viitor.

Lucrarea aceasta-i furnizarea vieții
ghidându-vă să duceți o viață adecvată.
Singurul ei scop e să asigure viața
unui grup de oameni în zilele de pe urmă.

Lucrarea ce-o fac printre voi
e furnizarea mântuirii de azi pentru voi
în timp util.
În acești câțiva ani Eu arăt tot adevărul.

Și vă arăt modul de viață
și chiar și lucrarea viitorului.
E de-ajuns pentru voi să experimentați
într-un mod normal și adecvat.

Cuvintele ce le rostesc sunt
singurul Meu îndemn pentru voi.
Sunt singurul Meu îndemn.
Cuvintele pe care vi le spun
sunt viziunile voastre de azi.
Veți depinde de ele în viitor.
Ele sunt furnizarea vieții de azi,
cel mai bun îndemn pentru viitor.

din „Urmați Mielul și cântați cântări noi”

S-ar putea să vă placă și:Aici gasesti cele mai bune cantari de lauda si inchinare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu