10.6.20

Fragment 1 | „Povestea adevărată din spatele lucrării în Epoca Răscumpărării”



Întregul Meu plan de gestionare (planul mântuirii), un plan ce se întinde pe o perioadă de 6000 de ani, cuprinde trei etape, sau trei epoci: Epoca Legii de la începuturi; Epoca Harului (care este şi Epoca Răscumpărării) şi Epoca Împărăţiei în ultimele zile. Lucrarea Mea în aceste trei epoci diferă în conţinut în funcţie de specificul fiecărei epoci, dar în fiecare etapă este în concordanţă cu nevoile omului – sau pentru a fi mai exact, este făcută în funcţie de şiretlicurile pe care Satana le angajează în războiul pe care-l port cu el. Scopul lucrării Mele este de a-l înfrânge pe Satana, pentru a se face manifestată înţelepciunea şi atotputernicia Mea, de a demasca toate şiretlicurile Satanei şi în acest mod de a mântui întreaga rasă umană care trăieşte sub sfera lui.
Este de a arăta înţelepciunea şi atotputernicia Mea şi în acelaşi timp de a dezvălui urâţenia insuportabilă a Satanei. Mai mult, este pentru a învăţa creaţiile Mele să facă diferenţa între bine şi rău, să ştie că Eu sunt Cârmuitorul tuturor lucrurilor, pentru a vedea limpede că Satana este duşmanul umanităţii, cel mai josnic, cel mai rău, şi pentru a şti cu o certitudine absolută diferenţa dintre bine şi rău, dintre adevăr şi minciună, sfințenie și ticăloșie şi ce este măreţ şi ce este josnic. În acest fel, umanitatea ignorantă va putea să stea mărturie pentru Mine că nu sunt Eu cel care a corupt umanitatea, şi doar Eu – Domnul Facerii – pot să salvez umanitatea, să ofer omului lucruri pentru bucuria lui; şi va ajunge să ştie că Eu sunt Cârmuitorul tuturor lucrurilor, iar Satana este doar una dintre făpturile pe care Le-am creat şi care mai apoi s-au întors împotriva Mea. Planul meu de gestionare (planul mântuirii) de 6000 de ani este împărţit în trei etape pentru a se obţine următorul efect: pentru a permite creaţiilor Mele să devină martorii Mei, pentru a înţelege voia Mea şi pentru a ști că Eu sunt adevărul. Astfel că, în timpul fazei inițiale de lucru a planului Meu de gestionare (planul mântuirii) de 6000 de ani, am înfăptuit lucrarea legii, care a fost lucrarea prin care Iahve Și-a condus poporul. A doua etapă a iniţiat lucrarea Epocii Harului în satele din Iudeea. Isus reprezintă lucrarea Epocii Harului; El a fost întrupat şi crucificat şi, de asemenea, a inaugurat Epoca Harului. El a fost crucificat pentru a finaliza lucrarea de răscumpărare, pentru a sfârşi Epoca Legii şi a începe Epoca Harului şi astfel, El a fost numit „Comandantul Suprem”, „Jertfa de păcat”, „Răscumpărătorul”. Prin urmare, lucrarea lui Isus a fost diferită în conţinut faţă de lucrarea lui Iahve, deşi erau în principiu aceleaşi. Iahve a început Epoca Legii, a stabilit obiectivul, care este punctul de origine al lucrării Sale pe pământ şi a emis poruncile; acestea au fost două din realizările Lui, care reprezintă Epoca Legii. Lucrarea făcută de Isus în Epoca Harului nu a fost aceea de a emite porunci, ci de a îndeplini Poruncile, introducându-le în Epoca Harului şi finalizându-le în Epoca Legii care a durat două mii de ani. El a fost deschizătorul de drumuri, ce a venit pentru a începe Epoca Harului, totuși, partea principală a lucrării Sale este răscumpărarea. Şi astfel, realizările Sale au avut, de asemenea, două scopuri: inaugurarea unei noi epoci şi finalizarea lucrării de răscumpărare prin crucificarea Sa. Apoi El a plecat. În acest punct, Epoca Legii a luat sfârşit şi omenirea a intrat în Epoca Harului.

din „Cuvântul Se arată în trup”

Un imn al cuvintelor lui Dumnezeu

Scopul lucrării de gestionare a lui Dumnezeu

Dumnezeu are un plan de gestionare de 6000 de ani,

împărțit în trei faze,

fiecare numită o epocă.

Întâi Epoca Legii, apoi Epoca Harului

și Epoca Împărăției - ultima fază.

În timp ce lucrarea Lui diferă în fiecare,

e în acord cu nevoile omenirii

sau, mai precis,

e în acord cu trucurile lui Satana în lupta cu El.

Scopul lucrării lui Dumnezeu e înfrângerea Satanei,

să reveleze înțelepciunea

și atotputernicia lui Dumnezeu;

să expună toate trucurile lui Satana,

salvând astfel omul din sfera Satanei,

salvând astfel omul din sfera Satanei.

E pentru a revela înțelepciunea

și atotputernicia Lui

și a expune depravarea oribilă a lui Satana,

a învăța ființele create să distingă binele de rău

și să știe că Stăpânul a tot e Dumnezeu,

să vadă clar că Satana e dușmanul omului,

că e cel rău, un netrebnic,

ca omul să distingă binele de rău,

adevărul de minciuni,

sfințenia de murdărie și măreția de josnicie.

Scopul lucrării lui Dumnezeu e înfrângerea Satanei,

să reveleze înțelepciunea

și atotputernicia lui Dumnezeu;

să expună toate trucurile lui Satana,

salvând astfel omul din sfera Satanei,

salvând astfel omul din sfera Satanei.

Omenirea ignorantă să-I fie martoră:

Nu Dumnezeu a adus corupția asupra omului

și doar El Însuși, Stăpânitorul creației,

poate aduce desfătare și mântuirea omului.

Ca omul să știe că Dumnezeu e Stăpânitorul tuturor lucrurilor,

că Satana e doar o creație a Lui,

care mai târziu I s-a întors împotrivă.

Planul de 6000 de ani al lui Dumnezeu e împărțit în trei faze,

ca următoarele să se realizeze:

creaturile Lui să-I fie martore,

să-I cunoască voia

și să vadă că El e adevărul.

Scopul lucrării lui Dumnezeu e înfrângerea Satanei,

să reveleze înțelepciunea

și atotputernicia lui Dumnezeu;

să expună toate trucurile lui Satana,

salvând astfel omul din sfera Satanei,

salvând astfel omul din sfera Satanei.

din „Urmați Mielul și cântați cântări noi”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu